• 17.06.15, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Serbia tüdruk viib Eesti idufirma USA meediasse

Kas Sina oled kuulnud midagi ametist nimega media pitcher? Ei? Siis saa tuttavaks serblanna Dunja Lazic’iga, kelle uueks ülesandeks on kirjutada ajajälgimise tarkvara pakkuv idufirma Toggl USA meediasse.
Dunja Lazic
  • Dunja Lazic
See pole lihtsalt ülepaisutatud kujund. Toggli ootused uuele media pitcherile on ambitsioonikad. Läbi meediasuhete loomise USA blogijate ja meediaväljaannetega loodab ettevõte Dunja abiga kasvatada oma miljonipealist kasutajaskonda tervelt 50-60% võrra aastas. Tundub uskumatu? Mine tea. Dunjaga tema kolmest esimesest töönädalast vesteldes tundus, et see võib olla isegi vaat et tagasihoidlik prognoos.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele